Европейската комисия призова големите интернет платформи да обозначават със специален етикет съдържание, създадено от изкуствен интелект. Ще отговорят ли на тези изисквания? Това е въпросът, който зададохме на Ивайло Миленков, експерт по дигитален маркетинг.
„Големите технологични гиганти имат възможност да посветят не малко усилия, за да отговорят на тези изисквания. Дали тези платформи биха искали и какъв би бил ефектът върх техните бизнес модели – това е големият въпрос. Те трябва да решат дали да бъдат социално отговорни или пък да заложат на грижата за преживяванията на своите потребители. Важно е да, какъв ще бъде натискът от страна на Европейската комисия“, коментира за Радио Благоевград Ивайло Миленков.
Той подчерта, че самата ЕК планира да инвестира серишозен финансов ресурс в развитие и изучаване на изкуствения интелект.
Как изкуственият интелект ще промени дигиталния маркетинг?
Изкуственият интелект вече започна да променя дигиталния маркетинг в голяма степен, категоричен е Ивайло Миленков.
Една от силите на изкуствения интелект е да анализира огромни количества данни от потребителите и това води до едни персонализирани маркетингови съдържания, а това е голямо предимството.
Другите възможности са свързани с това, че на базата на съдържанието, което се събира, може да се достигне дотам, че да се прогнозира потребителското потребление.
Автоматизирането на задачите също е един от инструментите на изкуствения интелект.
Изпозва ли Ивайло Миленков възможностите на изкуствения интелект в своя бизнес, чуйте отговорите в интервюто в прикачения линк
Етнографската образователна програма „Шарената черга“ е най-новата инициатива на Музейната работилница към Историческия музей в Петрич. Тя ще продължи до 14 декември, като се провежда за първи път. Целта е, чрез различни занимания, децата да научат повече за облеклото на техните прабаби и прадядовци, както и за значението на българската шевица,..
„Самота“ и „Огън от спомени“ са новите песни на талантливия изпълнител Георги Костадинов. Те ще звучат в ефира на Радио Благоевград и ще радват меломаните. За младия изпълнител, който стана популярен с яркото си участие в телевизионен формат, музиката е любов и призвание. От петгодишна възраст тръгва по пътя на музиката – първо с пиано,..
Българският червен кръст стартира традиционната благотворителна кампания в подкрепа на Програма „Топъл обяд”. През учебната 2024/2025 г . 1600 деца в студените месеци ще получават всеки учебен ден безплатна топла храна в училище на територията на 20 области в страната. Това каза за Радио Благоевград Екатерина Борисова, координатор на..
От няколко години екипът на фондация „Ела и ти“ и общност от сърцати близо 500 доброволци правят възможна мисията – планината да бъде достъпна за трудноподвижни хора. Старт на тази кауза дава Гергана Дойчинова, основател на фондацията. Тя успява да приобщи много приятели, които помагат за изкачването до планински върхове на близо 120 хора..
Да бъде закупено развлекателно туристическо влакче с нулеви емисии, това гласуваха общинските съветници в Петрич. Основният фокус е да се осигури нова туристическа услуга на основните обекти от туристически интерес – античния град Хераклея Синтика, планината Кожух и църквата Св. Петка, и да се подобри цялостното туристическо преживяване. Предстои и..
Баку - столицата на Азербайджан бе домакин на най-голямата годишна конференция за климатичните промени – КОП 29, в която участваха над 66 000 делегати от 200 държави . За втора поредна година България имаше собствен павилион и бе представена с официална делегация от 72-ма души, начело с президента Румен Радев. Определените дати за..
Милена Димитрова е авторитетен журналист, с редица престижни награди, в това число и международни, с научни интереси в областта на журналистиката, писател. В нейната професионална биография са още работа в европейски институции и в държавната администрация. В момента тя е част от екипа на вицепрезидента. Милена Димитрова е председател и на..